By jak najbardziej uprościć komunikację dotyczącą Karty AXI, stworzyliśmy kilka sposobów informowania Cię o stanie Twojego konta.

Byś nie musiał pamiętać o zbliżającym się terminie płatności Karty AXI, pierwszego dnia miesiąca wysyłamy Ci powiadomienie SMS informujące o kwocie należności.

Jeżeli w związku z tym będziesz miał jakiekolwiek pytania lub będą interesować Cię dokładne szczegóły, możesz sprawdzić wszystko w swoim Profilu Osobistym AXI lub zadzwonić do nas pod numer (22) 211 67 67. Wszystkie informacje dotyczące Twojej karty kredytowej wraz z listą transakcji nią wykonanych, jest dostępna w Twoim profilu klienta.

Dodatkowo, raz w miesiącu, otrzymasz od nas swój miesięczny wyciąg. Wszystkie informacje na temat opłat będą w nim zawarte. Będziesz mógł go również sprawdzić w Profilu Osobistym AXI.

Czym jest Karta AXI?

Karta AXI jest kartą kredytową MasterCard Standard z limitem aż do 6000 zł. Możesz ją otrzymać bez jakichkolwiek wcześniejszych wpłat potwierdzających numer rachunku bankowego.

Karta AXI jest bezdotykowa, dzięki czemu możesz płacić za zakupy zwykłym zbliżeniem karty do czytnika. Jeżeli kwota zapłaty będzie niższa niż 50 zł – nie będziesz musiał wpisywać swojego kodu PIN, dzięki czemu zakupy stają się zdecydowanie wygodniejsze i bezpieczniejsze.

Z tej wyjątkowej karty kredytowej możesz również wypłacać gotówkę za darmo ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Karta AXI jest kartą międzynarodową – możesz spokojnie z nią podróżować i płacić w każdym miejscu na świecie.

Jednym z największych plusów Karty AXI jest całodobowa obsługa klienta oraz Profil Osobisty AXI. W tym profilu masz dostęp do wszystkich informacji dotyczących Twojej karty – listy wykonanych transakcji, opcji dotyczących jej funkcjonalności (którymi możesz zarządzać). Możesz nawet wysłać do nas prywatną wiadomość, jeżeli masz problem z Kartą AXI – a to wszystko z jednego miejsca. W celu maksymalnego zabezpieczenia Twojej karty, świadczymy usługę darmowych powiadomień SMS przy każdej transakcji.