Do kogo się zgłośić w przypadku niejasności?


W przypadku wszystkich pytań, wątpliwości i niejasności związanych z Kartą AXI, możesz się z Nami skontaktować. Dotrzesz do naszych konsultantów na kilka sposobów, z których możesz wybrać najbardziej komfortowy dla Ciebie.

Po pierwsze, można się z nami skontaktować przez Twój Profil Osobisty AXI. Napisz do nas wiadomość za pośrednictwem platformy ze wszystkimi dręczącymi Cię pytaniami, a nasi konsultanci postarają się jasno i wyczerpująco na nie odpowiedzieć.

Możesz również napisać do nas także maila bezpośrednio na adres help@axi-card.pl – a my odpowiemy jak najszybciej, udzielając wszystkich potrzebnych informacji lub jak najszybciej rozwiązując Twój problem.

Masz również możliwość kontaktu z nami przez infolinię pod numerem 222 70 70 30 (koszt zgodny z taryfą operatora) – konsultanci Karty AXI są dostępni dla Ciebie całodobowo i w każdej sytuacji udzielą Ci niezbędnej pomocy.

Jeżeli preferujesz, możesz się z nami skontaktować również przez naszą stronę - http://axi-card.pl. Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy lub skorzystać z chatu dostępnego na stronie (w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00).


W przypadku wszystkich niejasności i wątpliwości związanych z Kartą AXI, prosimy o skontaktowanie się z nami w pierwszej kolejności. Chcemy jak najszybciej znaleźć jak najlepsze rozwiązanie dla Twojego problemu.

Masz również prawo ubiegać się o pomoc w Biurze Ochrony Konkurencji i Konsumentów jako organie kontrolującym przestrzeganie Ustawy o kredytach konsumenckich, mieszczącym się na placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie.

Jako obywatela Europy, Twoje prawa są oczywiście dodatkowo chronione. Polska, jako część UE, zapewnia możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów w przypadku zakupów internetowych za pośrednictwem strony internetowej http://ec.europa.eu/odr.