Powody do ponownego wydania Karty AXI są następujące:

  • Zapomniany lub ukradziony kod PIN
  • Zgubiona lub ukradziona karta
  • Wygaśnięcie ważności karty

Karta zostanie wydana i dostarczona na nasz koszt w przypadku jej wygaśnięcia, zablokowania, zgubienia lub kradzieży.

Ponowne wydanie Karty AXI w sytuacjach innych niż wygaśnięcie ważności, następuje po otrzymaniu od Ciebie pisemnego wniosku w tej sprawie – możesz go wysłać na adres naszego biura lub mailowo: help@axi-card.pl.

W przypadku kradzieży lub zgubienia Karty AXI możesz sam ją zablokować w swoim Profilu Osobistym AXI, w którym masz dostęp do wszystkich informacji dotyczących Twojej karty. Prosimy, byś zrobił to jak najszybciej by Twoje fundusze były bezpieczne. W takiej sytuacji możesz również do nas zadzwonić, a my zablokujemy kartę za Ciebie. Pamiętaj jednak, by jak najszybciej napisać do nas pismo w sprawie wydania następnej karty, byś jak najszybciej mógł znów z niej korzystać.

W celu zabezpieczenia się przed przykrymi sytuacjami zapamiętaj swój kod PIN do karty i nie noś go przy sobie – gdy ktoś ukradnie Ci portfel, będzie miał dostęp do funduszy dostępnych na Karcie AXI.

Nie martw się, po otrzymaniu od Ciebie prośby o ponowne wydanie karty, nie musisz nic więcej robić – gdy tylko nowa Karta AXI będzie dla Ciebie gotowa, nasz konsultant się z Tobą skontaktuje by o tym poinformować i poprosić o adres wysyłki karty.

Jeżeli nurtują cię dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu z nami telefonicznie pod numerem 222 70 70 30 lub mailowo: help@axi-card.pl. Nasi specjaliści z przyjemnością wyjaśnią wszystkie kwestie związane z Kartą AXI.