Zatrzymana karta w bankomacie

Jeżeli Twoja Karta AXI zostanie zatrzymana przez bankomat, prosimy o szybki kontakt pod numerem 222 70 70 30 lub mailowy: help@axi-card.pl. Dzięki takiej informacji będziemy mogli podjąć odpowiednie dla Twojej sytuacji kroki i zablokować kartę.W przypadku zablokowania karty, pierwszym krokiem jest poinformowanie nas o potrzebie wydania kolejnej Karty AXI, byś znów mógł korzystać ze swojego przyznanego limitu kredytowego. W tym celu prosimy Cię o wysłanie pisemnej prośby o jej wydanie na adres help@axi-card.pl lub bezpośrednio do naszego biura. Po otrzymaniu pisma my rozpoczniemy proces wydawania Twojej nowej Karty AXI, a gdy tylko będzie gotowa – wyślemy ją na podany przez Ciebie adres. W takiej sytuacji jedynymi kosztami które poniesiesz, będą koszty dostawy.

Pamiętaj, że bezpieczeństwo Twoich funduszy jest najważniejsze. Jeżeli masz nawet najmniejsze wątpliwości, że Twoja Karta AXI nie jest w pełni zabezpieczona, zablokuj ją. Możesz to zrobić dzwoniąc lub pisząc do nas, ale również samodzielnie w Twoim Profilu Osobistym AXI.

Kiedy powinienem zablokować kartę?


Twoja Karta AXI powinna zostać zablokowana nie tylko, jeżeli zostanie zatrzymana przez bankomat. Pamiętaj, by skontaktować się z nami w tym celu jak najszybciej w sytuacji, w której zostanie ona ukradziona lub zgubiona. Dzięki temu zabezpieczysz kartę AXI przed użytkiem przez osoby trzecie. Pamiętaj, że bezpieczeństwo Twoich funduszy jest bardzo ważne. Dlatego zawsze gdy jest jakiekolwiek prawdopodobieństwo zagrożenia dla Twoich pieniędzy, pamiętaj, by jak najszybciej zablokować kartę.