Karta AXI może zostać zablokowana z wielu powodów: przede wszystkim może się to zdarzyć, gdy wpiszesz zły kod PIN kilka razy pod rząd. Może również zostać zablokowana po otrzymaniu informacji od Ciebie o kradzieży lub zgubieniu karty kredytowej, jak również gdy zostanie zatrzymana w bankomacie. Jest to rodzaj zabezpieczenia przed niechcianym użyciem Karty AXI przez osoby trzecie. Chcemy pomóc Ci zabezpieczać Twoje fundusze.

By poinformować nas o kradzieży, zgubieniu lub zablokowaniu Karty AXI, prosimy o kontakt pod numerem 222 70 70 30 lub mailowy: help@axi-card.pl. Dzięki takiej informacji będziemy mogli podjąć odpowiednie dla Twojej sytuacji kroki.

W przypadku zablokowania karty kredytowej, pierwszym krokiem jest poinformowanie nas o potrzebie wydania kolejnej Karty AXI, byś znów mógł korzystać ze swojego przyznanego limitu kredytowego. W tym celu prosimy Cię o wysłanie pisemnej prośby o jej wydanie na adres help@axi-card.pl lub bezpośrednio do naszego biura. Po otrzymaniu pisma my rozpoczniemy proces wydawania Twojej nowej Karty AXI, a gdy tylko będzie gotowa – wyślemy ją na podany przez Ciebie adres. W takiej sytuacji jedynymi kosztami które poniesiesz, będą koszty dostawy.

Pamiętaj, że bezpieczeństwo Twoich funduszy jest najważniejsze. Jeżeli masz nawet najmniejsze wątpliwości, że Twoja Karta AXI nie jest w pełni zabezpieczona, zablokuj ją. Możesz to zrobić dzwoniąc lub pisząc do nas, ale również samodzielnie w Twoim Profilu Osobistym AXI - https://my.axi-card.pl.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami pod numerem 222 70 70 30 lub mailowo na adres help@axi-card.pl . Nasi konsultanci na pewno udzielą szczegółowych informacji i odpowiedzą nawet na najtrudniejsze pytania. Możesz również skontaktować się z nami przez naszą stronę internetową – https://axi-card.pl. Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy lub skorzystać z chatu dostępnego na stronie (w dni robocze w godzinach 9.00 – 18.00).