W przypadku zgubienia lub kradzieży Karty AXI, natychmiast skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 222 70 70 30 (opłata zgodna z taryfą Twojego operatora) lub mailowo: help@axi-card.pl w celu zablokowania Karty AXI. Możesz to również zrobić sam w Twoim Profilu Osobistym AXI. Bez względu na wybraną metodę, zrób to jak najszybciej, by Twoja karta kredytowa nie została niewłaściwie wykorzystana. Gdy tylko dostaniemy od Ciebie odpowiednią informację, natychmiast zablokujemy Twoją Kartę AXI.

W Profilu Osobistym AXI możesz również zablokować funkcje karty kredytowej – np. te sposoby płatności Kartą AXI, których nie używasz. Odblokowanie ich później jest dla Ciebie całkowicie darmowe.

Jeżeli jednak całkowicie zablokowałeś Twoją Kartę AXI, czy to z powodu zgubienia, czy kradzieży, będziemy musieli wydać Ci nową. W tym celu bardzo prosimy o przesłanie odpowiedniego pisma z prośbą o ponowne wydanie karty na nasz adres mailowy: help@axi-card.pl lub bezpośrednio do naszego biura. Rozpoczniemy wtedy procedurę wydania nowej karty kredytowej, a gdy ta będzie gotowa, wyślemy ją na podany przez Ciebie adres.

W przypadku kradzieży, zgubienia lub zablokowania Karty AXI z innego powodu, jedynymi kosztami, które poniesiesz w związku z ponownym jej wydaniem, są koszty dostawy.

Pomimo wszystkich naszych działań, mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa karty, również staraj się chronić swoje fundusze. Zminimalizuj ryzyko zagubienia lub kradzieży karty kredytowej - nigdy nie pożyczaj karty innym ludziom, nie zostawiaj jej bez nadzoru, nie noś razem z kartką, na której masz napisany Twój kod PIN. Dzięki tym prostym krokom możesz zminimalizować ryzyko oraz oszczędzić sobie nerwów i stresu.